la wszystkich potrzeb związanych z chłodnictwem domowym i przemysłowym. Specjalizują się nie tylko w sprzedaży i montażu poszczególnych jednostek, ale także w sprzęcie do ładowania, a także w czyszczeniu komercyjnych chłodni spożywczych.
W Pro Refrigeration oferują korzyści, których wszyscy chcą, płacąc duże pieniądze za nową instalację klimatyzacji: dożywotnią gwarancję na wszystkie koszty pracy bez ukrytych opłat, do 200 USD zniżki na zakup z opcjami finansowania lub leasingu, dwadzieścia cztery- godzinny czas realizacji od złożenia zamówienia do zatwierdzenia w biurze, stale aktualizowane komercyjne usługi wykrywania nieszczelności przy 50% niższych kosztach niż kiedykolwiek wcześniej - oszczędzasz czas i pieniądze teraz, zanim faktycznie będziesz ich potrzebować!
Oryginalny system HVAC Pro Refrigeration obejmuje: Instalacje AC: 1199 USD-2199 USD zniżki przy użyciu
Instalacja klimatyzatoraWybór klimatyzatora do swoich potrzeb
Instalacja klimatyzatora
Wybór klimatyzatora do swoich potrzeb zależy od całkowitej mocy w watach, BTU/godz. Wydajność chłodnicza i nasza przestrzeń na to pozwalają. Możesz sprawdzić tabelę rozmiarów pokoju, aby zobaczyć, jaki rozmiar jest potrzebny. Nowa konstrukcja będzie miała również ograniczenia nałożone przez budowniczego poprzez nowy kodeks budowlany, który ostro ogranicza wydajność chłodzenia i musi być proporcjonalny do powierzchni klimatyzowanej powierzchni.
Twój zakup obejmuje cały asortyment materiałów instalacyjnych, które mogą, ale nie muszą mieć zastosowania w zależności od miejsca, w którym instalujesz go w swoim domu: kanały, złącza wentylacyjne, materiał przepustnicy, izolacja i przepusty. Możesz również zakupić akcesoria, takie jak panele dekoracyjne i przełączniki, a także sprzęt do konwersji zasilania, aby zadowolić nawet wymagających technologicznie klientów z różnymi wymaganiami dotyczącymi okablowania. W zależności od stylu lub producenta, który wybierzesz, do zakupu może zostać dołączonych kilka akcesoriów, takich jak uchwyty do zawieszania na ścianie.
Uwaga: koncentracja na punkcie widzenia klienta (konsumenta) vs punktu widzenia firmy (sprzedawcy)